Frequently Asked Questions
Bezorging
Wat zijn de levertijden?
Van maandag t/m vrijdag voor 17.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog met PostNL. Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zal het de eerst volgende werkdag worden verzonden.
Dit geldt alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden langer.
Wat zijn de bezorgkosten?
De standaardverzendkosten zijn € 5,75 voor bestellingen in Nederland. Voor andere landen gelden andere tarieven.
Retourneren
Hoe kan ik iets retourneren
Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Als u uw pakket heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om het pakket te retourneren en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Samen met deze mail wordt de terugbetaling in ons systeem klaargezet. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren
Hoe kan ik iets ruilen?
Heb je toch een ander maatje of kleurtje nodig? Dat kan! Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons ruilproces: Retourneren
Sale retourneren
Sale kan alleen geruild worden voor een andere maat, ander artikel of een online tegoed code. Het retourneren van sale artikelen gaat op de zelfde manier als niet-sale artikelen.
Waar vind ik het retourformulier?
Het retourformulier zit standaard bij de levering van uw artikel. Bent u hem kwijt? Geen probleem u kunt hem downloaden op onze retour pagina!
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te boeken. Dat duurt ongeveer 7 dagen, maar gaat meestal veel sneller!
Kan ik een aankoop ruilen of retourneren zonder bon?
Nee. wij hebben wel een aankoopbewijs nodig om jouw artikel terug te nemen.
BESTELLEN
Wat is de status van mijn bestelling?
We sturen jou zo snel mogelijk een Track & Trace code op als wij je order hebben verwerkt. Heb je deze niet ontvangen? Dan kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen. Controleer dit eerst. Je kunt de status van jouw bestelling ook terugvinden op Mijn Account op Ceasarss.com
Kan ik ook met een kortingscode of giftcard betalen?
Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden. Onze giftcards zijn 1 jaar geldig.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben. Bij Ceasarss kun je 100% veilig afrekenen.
Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?
We sturen jou binnen een uur een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze niet ontvangen? Dan kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen. Controleer dit eerst. Je kunt de status van jouw bestelling ook terugvinden in Mijn Account op Ceasarss.com
Ik heb mijn bestelling beschadigd/vuil ontvangen. Wat moet ik doen?
Dat hoort niet te gebeuren! Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. Neem hiervoor gerust contact op met onze Customer Service. We bespreken dan samen de mogelijkheden.
Shoppen
Ik wil iets reserveren
Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Ceasarss item mis! Subscribe op onze nieuwsbrief om alle nieuwtjes en re-stock te kunnen volgen. Zo blijf je altijd op de hoogte!
Welke maat heb ik?
Doorgaans vallen alle maten gelijk aan de maat die jij nu draagt. Het kan voorkomen dat enkele stukken een andere maatvoering hebben. Let op: Dit vermelden wij altijd bij het product. Mocht jij willen weten welke maat onze modellen dragen kijk dan bij onze Maatlabel.