Veelgestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren in onze web(winkel). Kom je er niet uit? Kijk dan hieronder tussen de veelgestelde vragen en wie weet staat jouw antwoord ertussen. Wil je toch nog iets weten? Mail dan naar info@ceasarss.com.

Account

Het is makkelijk wanneer je bij het bestellen een account aanmaakt. De gegevens onthouden we bij jouw volgende bestelling en we kunnen op deze manier jou op de hoogte houden van alle ins en outs betreft Ceasarss. Denk aan nieuwe collecties, re-stocks, toffe acties en dé trends van nu!

Met al die online accounts tegenwoordig, is het niet gek als jij je wachtwoord vergeet. Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je emailadres in waarmee je je hebt geregistreerd bij ons. In een ogenblik zul je jouw inloggegevens ontvangen in je inbox. (let op, deze kan in je spambox terecht komen)

Wanneer je ingelogd bent, kun je klikken op mijn ‘Mijn account’. Hier staan al jouw gegevens die aan te passen zijn. Mocht je eenmalig het afleveradres willen aanpassen, kan dat natuurlijk ook op het moment van bestellen.

Bestellen

Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben. Bij Ceasarss kun je 100% veilig afrekenen.

Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden. Onze giftcards zijn 1 jaar geldig.

Ruilen

Heb je toch een ander maatje of kleurtje nodig? Dat kan natuurlijk! Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons ruilproces: Retourneren

Shoppen

Allereerst onze excuses. Wees er dus zo snel mogelijk bij, zo loop jij nooit jou Ceasarss item mis! Wij helpen je hiermee met de optie ‘restock’ die je kunt vinden bij elk item. Wanneer je hier je mailadres achterlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld! Volg ons ook op Instagram en Facebook.

Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Ceasarss item mis! Wij helpen je hiermee met de optie ‘restock’ die je kunt vinden bij elk item. Wanneer je hier je mailadres acherlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld!

Doorgaans vallen alle maten gelijk aan de maat die jij nu draagt. Het kan voorkomen dat enkele stukken een andere maatvoering hebben. Let op: Dit vermelden wij altijd bij product. Mocht jij willen weten welke maat onze modellen dragen kijk dan bij ons “maatlabel”.

Bezorgen

Van maandag t/m vrijdag voor 17.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog met PostNL. Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zal het de eerst volgende werkdag worden verzonden.

Dit geldt alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden langer.

De standaardverzendkosten zijn € 5,75 voor bestellingen in Nederland. Voor andere landen gelden andere tarieven.

Retourneren

Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Samen met deze mail wordt de terugbetaling meteen in ons systeem klaargezet. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren

Add to cart